måndag 7 oktober 2013

Sälen

Ja, då var helgen på fjällen över.
Riktigt trevligt var det. Fräsch stuga, trevligt sällskap, god mat, obegränsat med gotterier och så en del vandring på det. Inte helt fel det! Trots alla trevligheter var det väldigt skönt att komma hem till familjen. 2 nätter borta är det som behövs för att jag ska ha hemlängtan. Töntigt, jag vet.

Enda gången kameran åkte fram var under våran vandring på lördagen. Halva sträckan öste regnet ner men det var väldigt härligt ändå ;) Åh, jag som tänkte skippa regnkläder. Så glad att jag inte gjorde det (Thäänks Mints!)! Och skorna var otroligt bra. Blev varken blöt eller kall.
Utsikten ska jag väl inte skryta så mycket om då man helt enkelt inte såg så mycket på grund av dimman ;)




Syrran (på bilden ) blev nog, precis som jag, lite kär i en väns lilla Andrea. Idealbebis nr 1. Eller vad säger ni,
under dessa (typ 7) timmarna ute gnällde hon inte en endaste gång! Satt så nöjd i sin mammas regnjacka.
Och ja, lite reklam måste jag göra för mitt beroende. Celsius. Smaka inte. Det går inte att sluta.


Nåja, nu är helgen ett minne blott (tack till alla inblandade!), det enda som påminner mig om det är lite lätt träningsvärk i vaderna.

Idag har jag avverkat utvecklingssamtal för alla tre tjejerna (Tack till Mints igen! Och Stefan förstås.) och ett träningspass och ett föräldramöte. Det var den lediga dagen liksom.

2 kommentarer:

  1. Kul med bilder från Sälen. Och ja, Andréa är genomgooo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade varit skoj om man haft ännu fler bilder, lite mysigare sånna kanske men men :)

      Radera