torsdag 17 oktober 2013

Klänningar

Jag använder fin-klänningar väldigt sällan, det är ju liksom inget man tar på sig för en dag på kontoret men jag tycker om att ha dem ;) Vem hade trott det var 12 år sedan? Pojk-flicka var nog bara förnamnet. Nåja, finklänningar är inget jag vill gömma bakom en stängd dörr. Nä, fina saker ska stå framme.

I vårt sovrum hänger de på en enkel klädställning som jag fick av Honom en helt vanlig tisdag. (Ja, han är rätt bra på det där). Helt i min smak.


I tjejernas rum hänger det klänningar på fönsterbrädan, finns väl inga finare elementskydd?  Elementen används bara vid mer än -20, så då kan de väl plockas ner.
Kanske dags att byta till lite "vintrigare" klänningar snart.
Nej, stryka dem har jag nog inte tänkt att göra.




6 kommentarer:

  1. Fint! Jag äger inte så många klänningar men i min sons rum har jag hängt upp hans frack som han hade på sin första nyårsafton.

    SvaraRadera
  2. Är inte heller så mycket för klänningar men ibland har jag lust att köpa bara för att dom är så fina :) kan ju hänga dom på en sån fin klädställning :)
    Själv längtar jag efter att vi ska börja renovera vårat sovrum, då får jag äntligen min walk in closet !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, lyxigt med walk in closet, lägg upp bilder sen :)

      Radera
  3. Hänger de på fönsterbrädan? Får de hänga kvar?? Våra kläder får inte ens ligga i skåpet... :) Och då är det Elton som gillar att tömma, till att börja med i alla fall...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de hänger på fönsterbrädan och ja, de får faktiskt hänga kvar :) Någon gång har de väl plockat ner dem en de är inte så ofta.

      Radera