måndag 21 oktober 2013

Det finns måndagar..

... Och det finns måndagar.

Helgen var himla trevlig. Vi hann med massor. Familjetid, städning, bassar, käka god mat, träning, ha besök och vara på besök. För andra är detta kanske helt normalt men hemma hos oss har vi sällan 2 lediga dagar tillsammans. Kanske i framtiden.

Denna vecka började dock helt värdelöst.

Vaknade med något som liknande nackspärr. Mitt humör var därefter. Barnen betalade tillbaka med samma mynt.
Dessutom spilldes, hälldes och bråkades det. Jag som brukar skryta om att jag sällan behöver höja rösten.

Nåja, sen pajjade dammsugaren. Sen startade inte bilen. Sen kom jag sent till jobbet. Sen tänkte jag gå i ide.Eller trycka i mig 2 kg lösgodis.

Dålig hårdag, kläd-dag och lite PMS på det. Hej måndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar