torsdag 3 oktober 2013

Höstfint

Igår, när jag VAB:bade med Miss Envis så fixade vi en del ute på gården. Lite höstfint och rens. Skönt. Det enda "positiva" med astma är att man trots en VAB-dag kan vara utomhus och dona och fixa. Det är tydligen bra för luftrören med frisk luft. Lilltösen njöt av ensamtiden med mamma och vi hade det faktiskt väldigt mysigt på alla sätt och vis.

Nåja, det här med blomarrangemang och liknande är inte min starka sida. Har inget självförtroende när det kommer till detta. Får liksom inte till det. Vet inte alls vilka som passar ihop osv. Men nu gjorde jag det enkelt, mest vit ljung blev det. Resultatet ser ni nedan. Och nej, mina bilder blir inte så bra. En ny kamera står på önskelistan.


4 kommentarer:

  1. Ett tips ! Kolla hur dom gör arrangemangen i blombutikerna eller googla på höstarrangemang :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, exakt :) Jag är ännu inte helt nöjd med dessa, skulle vela ha nåt "hängande" också. Får pilla på det senare :)

      Radera
  2. Men sluuta, du kan ju visst!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte ännu, men håller på att lära mig :)

      Radera