fredag 26 april 2013

Snygg-skor

Hittat världs-snygga skor till våra två minsta skatter. Storasyster var måttligt avundsjuk och jag förstår henne, men det fanns inga i hennes storlek. Älskar den glansiga ytan.
Dessa kommer från Kavat och jag beställde dem på Babyshop, toksnabb leverans. Kavat-skor kostar ju en slant men de håller så bra, kan till och med se nya ut efter en säsong så andrahandsvärdet är väldigt bra ifall man vill sälja dem.
Just skor kan jag tycka är värt att satsa lite på, så att barnen går rätt från första början.

(insta-foto) Skorna är provkörda och godkända :)



4 kommentarer:

  1. Fina! Jag har också tittat på Kavat till min lilla tjej men sambon tycker de är för dyra. Har du någon rabattkod till Babyshop kanske? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de håller jag med om. Hade en på 20 % men den har tyvärr gått ut nu.

      Radera