måndag 22 april 2013

Helg med stort H

Ah, alltså jag tror man njuter extra av lediga helger om man inte är ledig varje helg eller helgdag. Denna veckoslut var jag väldigt ledig och hann med precis allt som jag oftast inte hinner med.

T ex att ha vänner på besök, ja alla tre dagarna faktiskt. Och att ha traditionell fredagsmys med taco. För att inte tala om det där nyfödd-myset i form av världens finaste Bella. Och att vara ute med tre über-glada töser en hel lördag. Och att ha två asbra träningspass (äntligen verkar trög-perioden över)!). Och sist men absolut inte minst, att få flera timmars kvalitetstid med världens bästaste man i en solig småstad i närheten medan barnen fick vara med farmor och farfar.

Detta överlever jag denna, minst sagt, hektiska vecka på. Ikväll ska jag njuta av en kväll med en drös fina människor. Nämligen mina systrar och svägerskor. Inte illa!

Några bilder från helgen. Mest stod kameran uppe på hyllan och samlade damm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar