onsdag 10 april 2013

Back in business

Long time no see.

Sedan sist har jag bland annat:
  • Lekt påskhare, vinkat av storasystern som åkte på semester, blivit korthårig (allt är relativt), och träffat två efterlängtade vänner.
  • Varit och shoppat med mannen och våra yngsta charmörer i Västerås.
  • Njutit av våren och att storasystern kommit hem igen.
  • Fått en helt lovely liten systerdotter som heter Bella. Hjärta.
  • Vabbat och tagit hand om en sjuker. Alltså, de är ju lite gosigt ändå, när de somnar i famnen eller bara vill ligga där och gosa..
  • Upptäckt att Stella blivit av med en tand, från roten och allt. Våran hårding.. Men jag misstänker att det inte slutar vid en tand.. Jag menar, var kommer deras energi ifrån?
  • Besökt Tandis med en superduperduktig Stella. Ååh, jag var så impad. 
  • Haft det himla trevligt på jobbet. 
  • Börjat på en LCHF-strikt månad, kände att behövdes.. Ett avbrott hittills (det var det värt!). Har också bakat godaste LCHF-brödet någonsin. Återkommer med recept.
  • Drabbats av den där årliga det-är-vår-jag-vill-bara-rensa-rensa-rensa-hysterin.
  • Haft några riktigt bra pass på gymmet. Ja, några mindre bra också. Och så några som inte blev av alls. Som sagt, livet kommer emellan ibland. Kändes inte aktuellt att släpa med sig ett sjukt barn till gymmet liksom..

Och så vidars.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar