tisdag 28 maj 2013

2 års kalas!

Fantastiska Fia-Lottor


Ja, nu har det snart gått 2 veckor sedan våra töser blev två år och jag har fortfarande inte knåpat ihop ett inlägg om detta. Jobbet, livet och finvädret har liksom kommit emellan. Sen säger jag ingenting om att våran laptop numera är i två delar och är liksom som en stationär dator.. Med twist.
Så här är några bilder som min kära syster tagit.



Enklaste och godaste tårtan jag någonsin gjort.
 Jordgubbar, glass, maränger och kolasås till de som inte ville ha tårta.


"Kakmaränger", farligt goda och väldans enkla att göra.


Gula och vita cake-pops. Endast de vita blev snygga ;)


Dagen till ära pimpades vardagsrummet upp med pom-poms och vimplar.
Okej, om jag ska vara ärlig så hänger de kvar än. Tyckte liksom om det..

Alla barn älskar dessa stjärn och hjärt chips. Och de smälter ju i munnen :)

Pastasallad.

Nya skorna från farmor & farfar åkte på på en gång.
Och som dessa tjejer åt.. Jösses, de gjorde knappt nåt annat ;)
Novisen matar Bellsi just här :)







4 kommentarer:

  1. Men ååh vad fint du/ni hade fixat! Så vårigt och kalasigt! Och ljuvliga bilder, fy så roligt att Mirjami ska fota på bröllopet. Känns underbart när jag ser bilder som de här. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det blidde rätt bra :)
      Med er som objekt och Mirre som fotograf så kommer det att bli kalas!

      Radera
  2. Och vi säger TACK och bock :) Trevligt kalas!

    SvaraRadera
  3. Det är vi som ska tacka! Snart fyller era busar år :)

    SvaraRadera