fredag 21 mars 2014

Hemma hos oss

Vi är, av en kanske oförklarlig anledning, lite kära i vår fåtölj. Det är en av de få möbler vi tog med från huset till det nuvarande boendet. Fåtöljen har Tom fått från en kund som skulle slänga den. Marimekko-kuddfodralet fick jag i födelsedagspresent av en söt vän. Och ja, vita gardiner tröttnar jag nog aldrig på ;)

50 shades of grey.. Ja, att grå är favoritfärgen just nu tar man knappast miste om hemma hos oss. Tycker grått är så ombonat och framhäver andra färger så bra. 

Liten, dåligt fotad, del av min kontorshörna som finns i vårt vardagsrum. Inte så mycket färg, för tillfället iallafall.
Veckoplan från Granit som jag älskar (njeah, lite beroende på vad som står där förstås)

Blocket-fynd tycker jag ändå denna hylla kan kallas för.
Innehållet lär ändras ett flertal gånger innan jag är nöjd..


Några helthetsbilder blir det inte, för då krävs det att jag städar. Städa är något jag inte tar mig tid till nu när jag endast har 15 minuters break. (Japp, har gjort ett schema och håller det än då länge!)

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig Paulina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacktack! Jag vet iofs inte vad det är jag är duktig på, jag gör som alla andra, sätter upp saker jag tycker om :)

      Radera