onsdag 13 februari 2013

Säg hej till Sixten

Häromveckan när jag var inne på Åhléns blev jag en aningens kär. Sixten heter tyget som satt där i hyllan och ropade på mig. Ugglor och snirkliga grenar liksom. Kändes som min grej.

Av tyget gjorde blev det en tavla. Den blev tyvärr inte så fin som jag trodde. Eller så är det bara placeringen av tavlan.. Njeah. Jag vet inte. Något som inte stämmer där och som jag tänkte trixa vidare på.



Nåja, Det blev lite tyg över så idag gjorde jag två kuddöverdrag av dessa. Eller om jag ska vara helt ärlig så är Sixten endast på framsidan. Baksidan blev svart och vitrandig, men det är en annan femma.
Tyckte kuddarna blev rätt tjusiga och de föll även mannen i huset i smaken. Inte illa ;)
Dessutom passade kuddarna bra ihop med tapeten vi har i sovrummet, som för övrigt heter "Woods" och kommer från Cole & son.

Nu ska det bara till några detaljer. Sen är jag nöjd, för tillfället i alla fall.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar